Lifeline 4 Gaza » News

Dismed??? Gud Luck Mid Sem Exam

Friday, November 5, 2010

Sedar tak korang yang dalam lecture physio hanya menceritakan mengenai motility & secretion of the GIT, sedangkan Dr. Atef sendiri kata function of GIT ada 4: Motility, secretion, digestion & absorption.


Jadi, tanpa mencari jawapan kerana tak sedar, aku rasa macam aku study tanpa memahami sesuatu, orang kata kena study "by heart", teringat pulak Dr. Maha kata, "in exam you're allow to forget your name, but you're not allow to forget the M/E for malignant tumor". Ni biasanya hint penting nak masuk exam.

Berbalik pada cerita physio tadi, aku perasan benda ni masa kat dismed. Apa itu dismed??? dismed adalah study group, yang membawa maksud diskusi medic. Baiklah, jawapan bagi 2 function yang tak belajar dalam physio tu sebenarnya kita belajar dalam biochemistry. Oleh itu, 2 subjects ni amat penting untuk difahami. Akhir kata, Good luck semua untuk exam mid sem ni.

Sebelum tu, harap sangat ada orang nak kongsi cara study dia kat sini...

0 comments:

Post a Comment

plantar interossei

View Plantar interossei muscles and over 3,000,000 other topics on Qwiki.

About This Blog

Assalamualaikum....
Apabila anda membeli kereta, televisyen, notebook, microwave, peti sejuk, handphone dll, dalam kotak tersebut pasti mengandungi senaskah lembaran sebagai rujukan kita.
Tujuannya bagi memastikan setiap produk syarikat tersebut sentiasa dalam keadaan baik. Buku itu di panggil buku manual.
"Bagaimana pula manusia, ada manual tak?"

Jangan risau setiap apa yang dicipta pasti ada buku manual tersendiri. Buku manual manusia amat mudah di dapati, dan telah diterjemah dalam banyak bahasa. Ramai yang telah berjaya dalam hidupnya dengan mengikuti segala arahan manual tersebut. Dapatkan satu untuk anda, cepat sebelum manusia itu rosak tanpa panduan.

"Di pasaran sekarang, stok tidak terhad"

[::The only solution=Back to the Quran::]

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP